Szczoteczka soniczna SlimSonic


Jesteś zabiegana i zapracowana, ale higiena i zdrowie to Twoje priorytety? 
Bawisz się stylem, zawsze
wiesz, co jest modne, a przy tym cenisz sobie wygodę i praktyczność?
Jeśli tak, idealnie trafiłeś na szczoteczkę soniczną Slimsonic!
Dzięki niej będziesz zawsze na topie, olśniewając zdrowym uśmiechem i zachwycając modnym
gadżetem.


Jak tylko dowiedziałam się o szczoteczce, od razu zapragnęłam ją mieć! Zwłaszcza, że mam dużo na głowie i żałuje, że doba ma tylko 24 godziny, czasem nie starcza mi czasu nawet na poranne szczotkowanie i zostaje mi tylko użyć gumy do żucia. Teraz już nie mam takiego problemu! Szczoteczka nie jest zwykła i nudna, mogę bez wstydu zabrać ją ze sobą wszędzie, używać kiedykolwiek i gdziekolwiek jestem i nikt nawet nie pomyśli, że to szczoteczka, wręcz pomyśli o jakimś kosmetyku. Dodatkowo jest to szczoteczka soniczna, która dzięki ruchom wypychającym jeszcze skuteczniej czyści zęby :)

SLIMSONIC to wyjątkowo zgrabna szczoteczka soniczna emitująca 22 tysiące ruchów na minutę. Dzięki temu skutecznie usuwa płytkę nazębną i dokładnie czyści powierzchnie dziąseł, docierając do nawet najtrudniej dostępnych przestrzeni jamy ustnej.
Jest bardzo praktyczna: stylowe i zwracające uwagę etui łatwo znaleźć w torebce, zaś jej małe gabaryty sprawiają, że szczoteczka zmieści się także w wewnętrznej kieszeni kurtki czy plecaka – dzięki temu możesz mieć ją zawsze przy sobie: na uczelni, w pracy, szkole, podczas podróży czy nawet na imprezie.
Wyróżnia się unikalnym wyglądem i kolorami obudowy, dzięki którym jej stosowanie staje się prawdziwą przyjemnością. 

W zestawie znajduje się dodatkowa końcówka i bateria AAA.

Jest prosta w obsłudze, ponieważ wszystkie operacje wykonujemy za pomocą jednego przycisku



Jeśli chodzi o mnie jestem bardzo zadowolona z produktu. Nie muszę się już bać, bo szczoteczka sprawia, że mam stale biały uśmiech oraz świeży oddech, co pozytywnie wpływa na moje samopoczucie oraz komfort życia. Teraz nie wyobrażam sobie wyjść bez niej z domu :)

Gdzie można kupić?
Oprócz strony Arsdental.pl szczoteczki dostępne są w stacjonarnych punktach np: w galeriach handlowych i innych sklepach internetowych. Wszystkie punkty są w zakładce informacje na profilu Facebookowym: https://www.facebook.com/stylishsonictoothbrush/info
Cena to 69,00 zł - porównywalnie do normalnych szczoteczek elektrycznych, które możesz używać tylko we własnej łazience. 
Jak najbardziej POLECAM oraz przekazuję informację, że gdy wpiszecie nazwę MARCHERRY dostaniecie 3% zniżki


Ciesz się pięknym uśmiechem gdziekolwiek jesteś, tak jak ja ! :)

4 komentarze

  1. naprawdę fajna, mycie zębów stałoby się niemalże nałogiem z takim cudenkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta szczoteczka jest naprawdę świetna :) Noszę ją ze sobą wszędzie, z racji tego, że mam aparat na zębach i po prostu po jedzeniu trzeba zadbać o higienę. W każdym bądź razie trzymam ją bez obawy w torebce i wszyscy myślą, że to długopis :D.

    OdpowiedzUsuń